دیانا دیانا ، تا این لحظه: 14 سال و 3 ماه و 16 روز سن داره

دیانا از جنس حضور

استعدادهای دیانایی

1390/5/3 18:15
نویسنده : مامان زینب
357 بازدید
اشتراک گذاری

وقتی دیانا جون تونست این برج رو بسازه فقط شانزده ماه داشت. دخترم یک معماره به تمام معنا



Meemo Rabbit emoticonMeemo Rabbit emoticonMeemo Rabbit emoticonMeemo Rabbit emoticonMeemo Rabbit emoticon

این هم وقتی که دیانا سوارکاری می کنه خودتون ببینید که چقدر چیره دسته



زیبازیبازیبازیبا

دیانا جون قایم موشک را خیلی دوست دارد و کاملا حرفه ای بازی می کند. الان هم قایم شده و مطمئنه که هیچ کس نمی بیندش.







زیبازیبازیبازیبازیبازیبا
 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان قندعسل
3 مرداد 90 20:14
هزار افرین به دیانا جونه باهوش و معمارعزیزم ممنون که به من سر زدی
nafasemaman
4 مرداد 90 13:04
موش نخوردت دیانا جون ماشالاه حسابی شیتونیا
مامان متین
6 مرداد 90 20:20
سلام مامان دیانا واقعا من کوچولوت رو پیدا نکردم خیلی ماهرانه قایم شده از طرف من هم ببوسش


سلام عزیزم می بینی چقدر وروجکه ؟ پسر گلت رو ببوس
مامان آرمان
3 شهریور 90 0:53
سلام.من تمام صفحات وبلاگ دیانا عزیز را دیدم و خیلی لذت بردم ولی این عکسهای قایم موشک بازیش یه چیز دیگه است که واقعا جالب است.
من هر دو وبلاگ شما را لینک کردم تا هم به دیانا عزیز و هم صفحه مخصوص تجربه های مامانی سر بزنم.


خیلی متشکرم امیدوارم همچنان مطالب را دنبال کنید من هم لینکتون کردم. زینب