دیانا دیانا ، تا این لحظه: 14 سال و 3 ماه و 2 روز سن داره

دیانا از جنس حضور

سفید برف

1391/9/28 9:10
نویسنده : مامان زینب
937 بازدید
اشتراک گذاری

بالاخره مشهد هم زمستانی شد برف سفید از آخرین ساعات یکشنبه شب 20 آذر باریدن گرفت.


صبح با صدای پاروی مرد همسایه که مشغول تمیز کردن حیاطتش بود بیدار شدم یقین یافتم که برف به اندازه ای هست که بشود کمی رویش راه رفت. از بچگی هر وقت برف می بارید با وجودی که عاشق نگاه کردنش بودم ولی جرات نمی کردم زیاد پشت پنجره بروم و نگاهش کنم مادرم می گفت اینقدر نگاه نکن بند می آید و من از ترس اینکه مبادا برف نبارد نگاه نمی کردم و شاید می خواستم صبح که از خواب بیدار می شوم خودم را به نوعی سورپرایز کنم!!!!!!!! حالا هم همینطور است نگاهش نمی کنم تا مبادا زیر نگاه های من آب شود و تمام شود.


ده روزی است که دیانا سرما خورده و هنوز خوب نشده و خیلی کلافه و ناراحت است. تصمیم گرفتم دخترکم را بیرون ببرم تا شاید زیبایی و سفیدی برف حالش را بهتر کند.


روز قشنگی بود و دیانا از راه رفتن روی برف و برف بازی کردن بسیار لذت برد و من هم از برف و از دیانا لبریز شدم. 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

سپهری
28 آذر 91 9:43
میکی هم سرما خورده ولی من نتونستم ببرمش اخه دیانا بزرگتره و با سرما میاد تو این میکی ما گریه میکنه که یخ بزنم ولی بازی کنم ولی هوا خوب سرد شد

قربونش برم حتما ببوسش
پویا تم
28 آذر 91 9:43
سلام عزیزم برا طراحی تم تولد و جشن دندونی وشب یلدا با عکس های کوچولوتون به وبلاگم سر بزنید
هدیه جووووووووووووووون
29 آذر 91 18:45
سلام
پاییز ثانیه ثانیه می گذرد، یادت نرود این جا کسی هست که به اندازه
تمام برگ های رقصان پاییز برایت آرزوهای خوب دارد.
عمرت یلدایی، دلت دریایی، روزگارت بهاری
یلدای خوشی را برایتان آرزو می کنیم . . .


مرسی عزیزم برای شما هم بهترینها را آرزو می کنم
مامان نيروانا
2 دی 91 10:08
عزيزم!!!! يه رُز صورتي ميون برفاي سفيد
قربون دلت برم كه عليرغم سرماخوردگي عزم برف بازي كرده خاله جون. الان بهتري؟ زمستونت مبارك عزيزم. زينبم هميشه شاد باشي كنار ديانا


قربونت برم عزیزم نیروانا جون حسابی بوسه بارون کن از طرف ما