دیانا دیانا ، تا این لحظه: 14 سال و 3 ماه و 12 روز سن داره

دیانا از جنس حضور

دوستهای خیالی دیانا

1391/7/30 15:08
نویسنده : مامان زینب
493 بازدید
اشتراک گذاری

این روزها ما چند تا بچه دیگه هم تو خونه داریم. نیکا یکی از اون دوستهای خیالیه که نمی دونم چرا همش تو توالت و در حال جیش کردنه. هر وقت دیانا میره توالت هی در میزنه و داد می زنه که نیکا بدو بیا بیرون من جیش دارم، جیشم داره میریزه و ما از این نیکا جون بهره ها بردیم برای راهی کردن دیانا به توالت.

دومین دوست خیالی مامان نیکا است. به نام نازنین. البته دیانا همش این اسم رو فراموش میکنه و از من می پرسه. فکر نکنین که مامان نیکا خیلی بزرگتر از خودشه ولی دیگه مامانشه. بعدی نیره است که دیانا دائم تلفنی باهاش حرف میزنه حالا متن اون مکالمات تلفنی هم به جای خود بسیار شیرین و بامزه و آخری آنیا دختر این نیره است که باز دیانا جون اسمی که خودش اختراع کرده رو هی فراموش می کنه و از من می پرسه. علاوه بر این چهارتا باز هم کسان دیگه هستند که لحظه ای هستند و زمانی نیستند. دیانا داره نقاشی می کشه یه دوست پیدا می شه به نام ناز که می خواد با او نقاشی بکشه. دیانا داره صبحانه میخوره یه دوست پیدا می شه به نام ... که داره صبحانه می خوره و ... .

امروز رفتیم خونه باران ( دوست دیانا) دیدم اونم داره از یکی به نام کارا حرف می زنه که موقع غذا خوردن هولش داده. این هم از دوست خیالیه باران جون.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

یاسمین
1 آبان 91 19:02
سلام.حتماً دیانا جون همون حرفا و کارایی که شما در موردش انجام میدین رو در مورد دوستای خیالیش انجام میده.


آره تا حدودی
سپهری
5 آبان 91 16:14
کلی خندیدم بابت دستشویی و دوستش


بچه ها خیلی شیرینند