دیانا دیانا ، تا این لحظه: 14 سال و 3 ماه و 17 روز سن داره

دیانا از جنس حضور

یک روز قشنگ

1391/2/13 8:40
نویسنده : مامان زینب
370 بازدید
اشتراک گذاری

بعد از ظهر دوازده فروردین 1385 بود که به اتفاق خانواده ها رفتیم محضر و عقد کردیم بعد هم دوتایی دست تو دست هم رفتیم کوهسنگی و کلی خوش گذشت. هنوز رنگ آسمون اون روز رو یادمه و من با اون مانتو و شلوار سفید در کنار تو چقدر روشن بودم.

عزیز دلم ابوذر عزیزم هزار بار بلندتر از آن روز فریاد می زنم که دوستت دارم و خوشحال که عهدم را در زمین با تو تکرار کردم که معتقدم همیشه با من بوده ای و خواهی بود.

دیروز یک کیک خوشمزه پختم و با دیانا جونم لباس قشنگ پوشیدیم( به قول دیانا) و آهنگ شاد گذاشتیم. ابوذرم آمد و من و دیانا می رقصیدیم. خوشحال شد خستگی اش فرو نشست. خدا قوت مرد من

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

آجي مهديه
13 اردیبهشت 91 8:44
يادآوري خاطره هاي شيرين هميشه لذتبخش بوده
ايشالله كه زندگيتون سرشار از خاطره هاي شيرين باشه

دخمل كوچولوتو هم ببوس


مرسی عزیزم
ملی مامان میکاییل
16 اردیبهشت 91 17:42
مبارکههههههههههههههههههه همیشه شاد و کنار هم باشید