دیانا دیانا ، تا این لحظه: 14 سال و 3 ماه و 17 روز سن داره

دیانا از جنس حضور

گریه های دیانا

1391/2/10 7:52
نویسنده : مامان زینب
402 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزم این روزها برای هر چیزی گریه می کنی. چرا مامان جون رفت. چرا رفتی دستشویی. بشقاب صورتی کجاست. چرا نیستی. چرا هستی. چرا لالایی تموم شد. چرا کتاب به آخر رسید. چرا بعد از سه چهار بار گوش دادن به قصه شب لپ تاپ رو خاموش کردی. چرا بابا اومد یا نیومد و هزار و یک چرای دیگه از این دست.

من سعی می کنم حواس تو رو پرت کنم به چیزهای دیگه که اغلب هم خوب جواب میده و یا برات شعر می خونم یا کتاب که این هم زود جواب میده و چون دوست داری ادامه اش رو بفهمی چیه ساکت می شی. و گاهی هم بی توجه میشم یعنی من که نشنیدم تو گریه کردی!!!

عزیز دلم مامان بی نهایت دوستت داره 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

آرزوهای رنگی
10 اردیبهشت 91 8:17
سلام وتبریک به خاطر فرزند نازتان اگر دوست داشته باشید میتونم نقاشی فرزندتان را ازروی عکسش بکشم ودر وبلاگم قرار دهم تا مشاهده کنید واگر خوشتان آمد میتونید بخرید کارهایم رادر وبلاگم میتونید ببینید خوشحال میشم برام نظر بگذارید موفق باشید
ملی مامان میکاییل
16 اردیبهشت 91 17:43
چه جالب بود برای من و چقدر طاقت می خواد برای شما
خدا وکیلی گریه زیاد بچه ها رو اعصاب می ره


فکر کنم خدا صبرش رو میده اگه مامان ها بخوان