دیانا دیانا ، تا این لحظه: 14 سال و 3 ماه و 1 روز سن داره

دیانا از جنس حضور

برای دوستم...

1391/10/16 15:25
نویسنده : مامان زینب
840 بازدید
اشتراک گذاری

اول خواندیم نوشته های هم را و بعد برای هم نوشتیم و بعدتر صدای هم را شنیدیم و تا دیروز که یکدیگر را دیدیم. در چشمانش خواندنی ها بود و در کلامش مهربانی موج میزد. دوباره همان احساس نزدیکی بیشتر از آن باری که با هم تلفنی صحبت کردیم، به سراغم آمد. خیلی آشنا بود با آن پرنسس شیرین و دوست داشتنی اش- آلا- و در کنار همسر مهربانش.

امیدوارم میزبان و همراه خوبی بوده باشیم. 



پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

الهه
18 دی 91 10:42
زینب عزیزم تا امروز که بتونم بیام پای کامپیوتر و اول از همه وبلاگ های تو رو باز کنم از جلوی چشمم دور نشدید.
بسیار خدای مهربونم رو شاکرم که با تو دوست عزیزم آشنا شدم. و فرشته زیبات رو دیدم.
ممنون از مهمان نوازیتون و به امید دیدار های بیشتر هر چه زودتر.
راستی از راهنمایی هات هم استفاده کردم و آلا امروز دیگه پوشک نشده!! تا الان یک بار آبیاری داشتیم و یک بار هم موفقیت آمیز بوده تا ببینم چطور پیش میره. برام دعا کنم راحت بگذره این بار هم
می بوسمت دوست عزیزم

الهه عزیزم خیلی خوشحالم و خدا رو شکر می کنم برای این دوستی و این یار مهربان عزیز. امیدوارم خیلی صبور و ارام باشی و برات راحت بگذره عزیزم
مامان نيروانا
19 دی 91 7:51
ديدارتون مبارك دوست جونا. خوش بحالتون. جاي مام خالي باز دياناي موطلايي رو ببينيم و البته آلاي نازنين رو. پايدار باشين.

وبلاگش باز نميشه ولي


فیلترینگ عزیزم
Nafasemaman
22 دی 91 20:44
Up shodam Mamnoon misham sar bezanid
مامان آرام
25 دی 91 0:15
وووووووووووای
الهه و الا بی نظیرن!
خوشحالم که شما هم طعم دوستی رو در رو با الهه رو چشیدی.
دیانا رو ببوس از طرف من .


مرسی عزیزم آرام عزیز رو ببوس از طرف ما