دیانا دیانا ، تا این لحظه: 14 سال و 3 ماه سن داره

دیانا از جنس حضور

دیانای کتاب خوان

1391/10/6 7:55
نویسنده : مامان زینب
1,670 بازدید
اشتراک گذاری

این روزها بیشتر از هر زمان دیگری دخترکم کتاب را دوست دارد و به کتاب خوانی علاقه زیادی دارد. شب ها قبل از خواب بعد از خواندن دو یا سه و ... کتاب کلی چانه میزند که یکی دیگه بخونیم و اگر من برایش نخوانم خودش کتابی را برمیدارد و شروع به خواندن می کند و یا در سکوت به عکسهایش نگاه می کند. دیشب دراز کشیده بودیم و کتاب را بالای سرمان گرفته بودیم و می خواندیم بعد که تمام شد خودش کتاب را به همان شکل گرفته بود و عکسهاش رو نگاه می کرد. بعد از مدتی دستهای کوچولوش خسته شدند به من گفت: مامان کتاب رو اینجوری نگه دار تا عکسهاش رو نگاه کنم ( می خواست من کتاب رو بالای سرش نگاه دارم).

مدتی است که حافظ خوان شده است. هر وقت کتاب شعری دست من و بابا می بیند سریع می رود و کتاب حافظ کوچک من را از توی کتابخوانه برمیدارد و بلند بلند می خواند... جای شما خالی خیلی دیدنی است.

هر بروشور و ورقی به دستش برسد شروع می کند از روی آن خواندن. هر چه در ذهن دارد و شعرهای قاطی و پاطی و ...به حساب خودش میخواند.

یه روز ازش پرسیدم دیانا دوست داری کتاب بخری یا اسباب بازی؟ گفت: کتاب.

عاشقتم عزیز دلم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان نیروانا
7 دی 91 8:36
آفرین موطلایی من و مامان فرهیخته ت.
توی خونه های ماها جریانات کم و بیش مشترکی در جریانه. شادم


من هم خیلی خوشحالم ووووووووووو لایک می کنم جریانهای مشابه رو!!!!!!!!!!!!!!!!!!