دیانا دیانا ، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 27 روز سن داره

دیانا از جنس حضور

در آستانه ماه تولد

1391/10/6 7:54
نویسنده : مامان زینب
997 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم از مرز دو سال و یازده ماهگی هم گذشتی و حالا داری به سه سال نزدیک می شوی. باورم نمی شود که اینقدر زود گذشت.

شبی  کتاب لاکی را با هم می خواندیم که پدر و مادرش یک چهارچرخه به او کادو تولد دادند از تو پرسیدم دیانا تو چی دوست داری کادو بگیری؟ تو کمی فکر کردی و بعد گفتی: فردا میگم.

فردای آن روز دوباره ازت پرسیدم. گفتی: یه کالسکه کوچولو که گاوی رو بذارم توش راه ببرم.

عزیزم الهی من فدات شم. توی تابستون باران یک کالسکه کوچولو داشت که گاوی رو گذاشته بودین توش و راه می بردین ولی تو اون موقع یکبار هم نگفتی از اونها می خوای و حالا بعد از گذشت پنج ماه داری آرزوهات رو میگی. 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان نیروانا
7 دی 91 8:40
چه دخترِ خانومیه این دیانای من! عزیزم. چه تأملی، چه درایتی! غرق بوسه ی من باش توی آخرین ماه دوسالگیت عزیزم.

پیش بسوی تولدت



مرسی خاله جونی
مامان بهار
7 دی 91 23:39
سلام! امیدوارم دیانا بهونه گیریهاش کمتر شده باشه!!
توصیف احساسش با رنگ ها خیلی جالب بود! تخیل این بچه ها حرف نداره
کلا فکر میکنم سن 3 سالگی که شروع لجبازی های بچه هاست
اسشا... همیشه شاد و سلامت


متشکرم عزیزم