دیانا دیانا ، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 26 روز سن داره

دیانا از جنس حضور

یه موش کنجکاو

1391/9/24 14:31
نویسنده : مامان زینب
1,013 بازدید
اشتراک گذاری

وقتی دو ماه پیش دو بار لباسها رو توی ماشین لباسشویی یا به قول دیانا جونم ( ماشین شویی ) با آب 60 درجه شستم و بعد به هزار بدبختی اتو کشی کردم، درس نگرفتم که هر وقت می خوام از وسایل خونه خصوصا لباسشویی استفاده کنم درست و حسابی کلیدها و شماره ها رو چک کنم آخه یک موش کنجکاو دو پا داریم تو این خونه که به همه چیز سرک می کشه و همه وسایل خونه براش یه جور اسباب بازیه.

یک ماهی می شد که ماشین لباسشویی لباسها رو خشک نمی کرد. به ابوذر گفتم و او هم به دلیل مشغله زیاد حتی یکبار هم به ماشین نگاهی نکرد و گفت هر وقت خونه بودم زنگ می زنم نمایندگی اش بیاد. خلاصه تو این مدت من یا لباسها رو می بردم خونه همسایه ( دوست خوبم نسرین) و با ماشین اونها می شستم و یا لباسهای کم رو با مینی ماشین دخترم می شستم. تا اینکه یک روز بابا وقت کرد و من هم زنگ زدم نمایندگی و آقای تعمیر کار اومد سراغ ماشین لباسشویی و تا نگاهش کرد گفت این کلید همش پایین بوده؟ و من هاج و واج به کلید قطع خشک کن نگاه می کردم باور کنید تا حالا ندیده بودمش!!!!!!!!!!!! عجب سوتی بزرگی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

azi
24 آذر 91 19:27
jigare vola
مامان نيروانا
27 آذر 91 13:10
موش كنجكاوتون احتمالاً بعضي چيزا رو هم ور نميداره قايم كنه!!!!!؟؟؟؟؟ مث اون كلاغه توي استرلينگ كه همه ش چيزاي براق رو ورميداشت ميبرد لونه ش
به نظرم اين موش كوچولوهه يه قلم داراييِ خواستنيه كه خدا كنه توي همه ي خونه ها يكي ازش باشه، سالم و شاد و تندرست. ببوسش هزارتا مموش نازم رو كه مموش بازيش حسابي حالم رو جا آورد. فداش


عزیز دلم نیروانای گل را ببوس. خدا هیچ خونه ای رو از وجود این موش نازنین بی نصیب نذاره
سپهری
28 آذر 91 9:44
شوخی نکن چه ضایع من اگه بودم می مردم از خنده


جات خالی که ما هم به ... خودمون خیلی خندیدیم
فروغ
4 دی 91 23:36
ها ها ها...