دیانا دیانا ، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 26 روز سن داره

دیانا از جنس حضور

زمین بازی و دیانا

1391/8/14 8:31
نویسنده : مامان زینب
1,116 بازدید
اشتراک گذاری

سه ماه تابستان در انتظار رفتن به زمین بازی پارک ملت گذشت. و مااز اولین روز افتتاح زمین بازی جدید مشتری دائمی این محوطه بازی شدیم. رنگهای جذاب کفپوش ها و انواع سرسره و تاب و الاکلنگ و از همه مهمتر فواره های آب بازی و زمین ماسه که دیانای عزیزم از هیچ کدوم اینها نمی گذره.

حالا ما سعی می کنیم جدا از وقتهایی که خودمون میریم پارک ملت و زمین بازی، هفته ای یکبار با دوستان گلمان قرار میذاریم و بچه ها را به آنجا می بریم . جای شما خالی به ما که خیلی خوش میگذرد.

دیروز سر ظهر به همراه هم ( بابا و مامان و دیانا) به آنجا رفتیم. چون دیانا صبح دیر از خواب بیدار شده بود و صبحانه را هم دیرتر خورده بود برایش ناهار برنداشتم ولی تنقلاتی بود که ته دل کوچکش را بگیرد. خلاصه دیانا که از تاب آبی رنگ سیر نمی شد به اکراه کمی سرسره بازی کرد و بعد رفت سراغ ماسه و آب. بعد از کلی بازی وقت بازگشت فرا رسید و دیانا حاضر نبود از اونجا دل بکنه. دوباره تاب آبی سوار شد. موقع تاب خوردن چشماش از خستگی و خواب بسته می شد ولی حاضر نبود که پیاده بشه. باز کمی سرسره و ... تا بالاخره از زمین بازی بیرون آمدیم. تازه اون موقع بود که دیانا یادش اومد گرسنه اش شده و خوابش میاد و تا رسیدن به خونه کلی بهونه گرفت. اینجاست که من با تمام وجود درک می کنم که بازی برای بچه ها همه چیز هست.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

ناهید
14 آبان 91 9:13
سلام دخترتون خیلی نازه . من لینکتون کردم اگه دوست داشتید منو لینک کنید


مرسی عزیزم
محبوبه
14 آبان 91 9:17
سلام
دیانا کوچولو را ببوس



مرسی عزیزم
فاطمه
14 آبان 91 10:00
سلام خانومی. دختر گلت رو ببوس. می شه در مورد زمین بازی کمی بیشتر توضیح بدین؟ یعنی مثل پارک فقط تاپ و سرسره و الاکلنگ داره؟ دقیقا چی داره؟ لطف می کنید اگر جواب بدین چون راهم دوره می خوام ببینم ارزش داره بیام


عزیزم چیز خاصی نیست تو همه پارکها هست همون تاب و سرسره و ... حالا یک کم خوشگل تر و تمیز تر چون تازه افتتاح شده
سپهری
14 آبان 91 10:02
ادرس دقیقشو بدین ما هم بریم از کدوم در


ضلع معلم اگه دوست داشتی تو نظرات خصوصی موبالت رو بده عزیزم تا با هم هماهنگ کنیم
فاطمه
14 آبان 91 10:04
ببخشید شما تهران هستید؟


نه عزیزم مشهد زندگی می کنیم
سپهری
16 آبان 91 9:07
باشه عزیزم حتما