دیانا دیانا ، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 5 روز سن داره

دیانا از جنس حضور

تلفیق کلمات

1391/8/7 6:34
نویسنده : مامان زینب
948 بازدید
اشتراک گذاری

مامان و دیانا با آهن رباهای play magnet بازی می کردند.

دیانا: مامان یه تِرَم بساز

مامان: تِرَم چیه عزیزم؟

دیانا: یه تِرَم بساز دیگه!

مامان: خوب برام توضیح بده من منظورت رو متوجه نمیشم.

دیانا: همونی که یه روز رفتی منو گذاشتی پیش دایی

مامان: من تِرَم رفتم؟؟!!! آها من حرم رفتم تو رو گذاشتم پیش دایی

دیانا: آره ... حالا یه حرم بساز

مامان: عزیزم حرم چیز نیست یه جایه. مثل مسجد ( دیانا رو تا حالا حرم نبردم)

دیانا: خوب منو ببر حرم

مامان: باشه عزیزم میبرمت

دیانا: حالا یه حرم بساز!!!!!!!!!

مامان: خوب حالا بیا یه چیز دیگه بسازیم من بلد نیستم حرم بسازم

و بعد مامان شروع کرد به ساختن هرم مثل همیشه

دیانا: حالا یه حرم مشکی بساز

مامان: آها...حرم ...هرم... عزیزم


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

سپهری
7 آبان 91 13:44
اخرش چی ساختین؟

راستی عکس های خانمی خیلی قشنگ شده من کسی رو میشناسم هزینه زیادی نمیگیره عکس ها رو فتو شاپ میکنه و میتونین چاپ کنین یا رو بوم بزنین من واس میکی این کارو کردم حالا عکس ها شو که گذاشتم اگه دوست داشتین ادرس ملشو میدم بهتون که براش بفرستیم


مرسی عزیزم از راهنماییت. نه فعلا قصدی برای این کار ندارم. آخرش هرم ساختیم
مامان نيروانا
9 آبان 91 9:50
طفلك ديانا وقتي گفته تِرَم خب حتماً اينو قبلاً شنيده بوده و فقط يه ه رو نتونسته تلفظ كنه بگه هرم ! عزيزم و با يادآوري خاطره شما رو به اشتباه انداخته. خيلي بامزه بود. مرسي مهندس


هر وقت با آهن رباها بازی می کنیم من براش هرم میسازم این کلمه براش ناآشنا نبود فقط فراموش کرده بود و بعد هم با یه کلمه دیگه قاطی کرده بود
فاطمه
11 آبان 91 11:47
میتونم اون لحظه رو تصور کنم...احتمالا دلت میخواست درسته قورتش بدی


آره دقیقا از این لحظه ها خیلی پیش میاد که میخوام درسته قورتش بدم خدا رو شکر مامان ها همدیگر رو درک می کنن
الهه
13 آبان 91 9:14
عزیز دلم! اولش فکر کردم ترن ازت خواسته )) بعد که بقیه متن رو خوندم فهمیدم منظورش حرم بوده
دلم ضعف میره واسه زمانی که آلا به این سن برسه از من تِرَم بخوااااااااااااااد
یه بووووووووووووس گنده اش بکن


خاله هرم خواسته بود مرسی عزیزم
فروغ
16 آبان 91 15:17
میگم نظرت چیه یه برنامه حرم هم بذاریم؟


خوببببببببببببببه